L’animador de sarró i trabuc, a la càrrega en la Fira de Tots Sants

El nostre mestre aventurer. El roder de la ploma. L’animador d’històries de sarró i trabuc, torna a la càrrega amb una posada en escena en un entorn immillorable. La millor FIRA del país, la que recentment ha sigut nomenada com a BIC, compta en la seua programació d’actes, amb la presència del nostre company Paco Pascual. La passió per les lletres i l’ànima del mestre, es donen la mà per compartir amb menuts i majors, la llegenda dels bandolers germans de Gaianes. El Petit Palau, s’ompli des del dia 1 de novembre de la màgia d’uns herois assalta camins. Al seu poble, com no podia ser d’un altura manera, Paco triomfa en companyia de les cançons d’Anselmo Martí i el grup de teatre Ambelú.

No poder faltar a aquesta cita amb la cultura i la diversió. L’última actuació demà diumenge a les 12:00h al PETIT PALAU.

LA PLATA DE GAIANES. Actuació amb música, cant, narració i animació històrica, en la qual els més menuts descobriran com els germans Seguí de Gaianes assaltaren el Banc d’Espanya de València el dia de Sant Vicent. Una història recopilada i adaptada pel contestà Paco Pascual i amb la interpretació, entre altres, del cantautor contestà Anselmo Martí.

Comparte
Facebook
Twitter
LinkedIn

¿Tienes alguna consulta?

Admisión alumnos
Secretaría
Horario secreataría
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.