5è. Eixida de voltors i falconeria

Aquesta notícia és un poc trista perquè amb aquesta activitat s’acaba el projecte Entenent la Natura. La veritat és que tant mestres com xiquets hem gaudit i après amb ell. Hem viscut moltes emocions i experiències noves. Aquesta última activitat ha sigut inoblidable. Al matí Àlvar i els mestres van agafar quatre voltors de dins de la gàbia. Els vam estudiar de prop, els vam batejar i els vam deixar lliures. Els vam poder tocar amb les nostres mans!!!!! Ara toca fer el seguiment dels seus moviments dins de la Península.

A la vesprada va ser espectacular. Vam veure volar i caçar a l’astor, al falcó i vam veure una òliba i un mussol per poder diferenciar en directe rapinyaires diürnes de les nocturnes. Aquest dia meravellós va estar gravat en un documental, que més endavant publicarem, obra de Jorge Hinojosa. Mirant la qualitat de les fotos de la presentació, podem imaginar-se com serà el documental. Hem descobert una gran persona. GRÀCIES JORGE.

Segons conta Àlvar Seguí, tenim l’honor de ser el primer col·legi que ha fet aquesta activitat tan enriquidora, original i divertida. Per això volem agrair-li la seva paciència i comprensió. La veritat és que és un bon amic nostre. GRÀCIES ÀLVAR.

Comparte
Facebook
Twitter
LinkedIn

¿Tienes alguna consulta?

Admisión alumnos
Secretaría
Horario secreataría
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.