5è. La veterinària

El dia 28 d’octubre va vindre a classe, Maria Jose, la mare de Raquel de 5èD. Aquesta simpàtica mare és veterinària i ens va explicar per damunt com és el seu treball i que fa per ajudar els animals.

També vam poder veure en directe una cèl·lula i un àcar d’orella de gos al microscopi electrònic que va portar. Ens va posar un vídeo sobre una operació senzilla que ens va impressionar molt.

Va ser una activitat diferent i volem donar les gràcies a Maria Jose per haver vingut desinteressadament al cole a col·laborar amb nosaltres.

Comparte
Facebook
Twitter
LinkedIn

¿Tienes alguna consulta?

Admisión alumnos
Secretaría
Horario secreataría
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.